חדשות מאת Xiaomi Miui Hellas
רומיות

MIUI 13 Public - EEA & Global ROMs: רשימת ה-ROMs הרשמיים של Xiaomi (קישורי הורדה - עודכן ב-05/08/2022)

Xiaomi-logo

Xiaomi החלה לספק את הגרסאות הציבוריות החדשות שלה - EEA & Global Stable MIUI 13 עבור הסמארטפונים שלה, ולמטה יש לנו את רשימת ה-ROMs שיצאו לאחרונה.


עדכון: 05-08-2022

החדשות הפכו זמינות MIUI 13 ROM גלובלי עבור Redmi Note 10 Pro (מתוק * טייס), Redmi Note 8 2021 M4 (בילובה * טייס), Redmi Note 9S (קורטנה * טייס), POCO X3 NFC (סוריה * טייס)

עדכון: 04-08-2022

החדשות הפכו זמינות MIUI 13 ROM גלובלי עבור Redmi Note 11 Pro 4G (יחי), POCO C40 (כפור)

עדכון: 01-08-2022

החדשות הפכו זמינות EEA MIUI 13 ROM עבור Redmi Note 9T 5G (קאנונג)

Κבדרך כלל, המכשיר שלך אמור לקבל הודעה על השדרוג באמצעות אפליקציית Updater ב-MIUI, אך מספר פעמים השדרוגים הללו זמינים באזורים וחלקים, כדי למנוע מהחברה לקרוס את השרתים (שרתים) המארחים את ה-ROMs.

אז צריך קצת סבלנות, ובקרוב תקבלו את השדרוג הנחשק בסמארטפון שלכם. עם זאת למי שלא יכול לחכות, יש לנו את כולם למטה ציבורי (סִינִית) - גלובלי & ROMs אירופיים (ESA), זמין על ידי החברה, ואנו נותנים לך את הקישורים כדי שתוכל להוריד אותם.

עדיין לא כל המכשירים שודרגו ל-MIUI 13 ακόμη

מהטבלה למטה תוכלו לחפש בקלות את כל ה-ROMs שאתם מעוניינים בהם על סמך השם או שם הקוד של המכשיר.

  • ה-ROMs עם האינדיקציה * טייס אומר שכן בטא ROM מיוחד מופץ ל בודקי בטא, וייתכן שלא תוכל להתקין אותו במכשיר שלך.
  • ה-ROMs עם האינדיקציה * ציבורי אומר שכן ROM למפתחים סיני שמופץ בסין, אבל אתה חייב להיות בעל אתחול לא נעול לפני שתוכל להתקין אותו במכשיר שלך.
שם התקן שם קוד גרסת Miui תַאֲרִיך גרסת ROM רום התאוששות FastBoot Rom
שם התקן שם קוד גרסת Miui תַאֲרִיך גרסת ROM רום התאוששות FastBoot Rom

אם אתה רוצה לדעת יותר על החדשות Xiaomi Android 12 ו-MIUI 13 ROMs, ולרשימות של המכשירים שלו Xiaomi - Poco - RedMi וכריש שחור מי יקבל אותם, ולאחר מכן עקוב אחר הקישורים למטה.

ראה את רשימות המכשירים שיקבלו שדרוג לאנדרואיד 12 כאן

ראה רשימות של מכשירים שיקבלו את שדרוג MIUI 13 כאן

צוות Miאל תשכח לעקוב אחריו Xiaomi-miui.gr ב חדשות גוגל לקבל מידע מיידי על כל המאמרים החדשים שלנו!


 

Μאל תשכחו להצטרף (להירשם) לפורום שלנו, מה שניתן לעשות בקלות רבה על ידי הכפתור הבא...


צוות Miאל תשכח לעקוב אחריו Xiaomi-miui.gr ב חדשות גוגל לקבל מידע מיידי על כל המאמרים החדשים שלנו! אתה יכול גם אם אתה משתמש בקורא RSS, להוסיף את הדף שלנו לרשימה שלך פשוט על ידי לחיצה על הקישור הזה >> https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn

 

עקבו אחרינו ב מברק  כך שאתה הראשון ללמוד את כל החדשות שלנו!

 


 

קרא גם

16 הערות

ערוץ 31 ביולי 2022 בשעה 15:55

יש לי Redmi Note 9 (merlinnfc) יש לך מושג מתי הוא יוצא?

תשובה
דימיטריוס דאגקלידיס 31 ביולי 2022 בשעה 16:50

כרגע יש רק Pilot(Beta) ROM >> https://bigota.d.miui.com/V13.0.1.0.SJOMIXM/miui_MERLINGlobal_V13.0.1.0.SJOMIXM_23a9625209_12.0.zip
בעוד כמה ימים יגיע ה-Stable ROM הסופי !!

תשובה
דימיטריס 29 ביולי 2022 בשעה 20:21

האם מישהו יודע עבור redmi note 9 pro כאשר השדרוג ל-miui 13?

תשובה
קיסר 8 במאי 2022 בשעה 09:31

הורדתי את העדכון של redmi note 10pro.. האם עלי ללחוץ על העתק קובץ או קובץ חילוץ

תשובה
אפטיהיס 23 באפריל 2022 בשעה 15:17

ב-mi 10 (umi) לאחר השדרוג ל-13.0.1.0 (SJBEUXM) התחילו הבעיות ב-vpn. כלומר, בזמן שהוא מחובר כרגיל לאחר 3-4 שינויים ב-IP, הוא אומר לי את ה-IP השגוי בזמן שבדקתי ב-3-4 אתרים שונים שה-IP הוא זה שמראה את ה-vpn. וניסיתי את זה עם 3 VPN שונים (Ipvanish, nord vpn, cyberghost)

תשובה
אפטיהיס 23 באפריל 2022 בשעה 15:18

אני חושב שיש בעיה בהגדרות כי עם 12.5 לא היו לי בעיות. כל הצעה תתקבל

תשובה
ניקוס דראקיס 17 באפריל 2022 בשעה 23:02

יש לי את mi11 ultra ועדיין לא קיבלתי את השדרוג! לטלפון הנייד שלי יש את Rom 12.5.11 גלובלי (RKAEUXM). למה זה לוקח כל כך הרבה זמן?

תשובה
מיטסוס 20 במרץ 2022 בשעה 00:08

POCO X3 NFC למה התמוטטות כזו?

תשובה
מילנקו קוטה 11 ביולי 2022 בשעה 02:20

היי דימיטריס עשיתי קישור להורדה poco x3 pro (EEA) עם 3.19GB מה אני צריך לעשות עכשיו אני אחכה עד שתגיע הודעה על עדכון תוכנה מתי זה יבוא אם אני יכול ואני אחכה :) זה יגיע בקרוב אה כי שלי הוא 12.5.5. 29 miui גרסה מאז ה-330 ביולי כשקניתי את הנייד קיבלתי אותו ב-€XNUMX הלוואי על הודעה דוד...🙏

תשובה
מילנקו קוטה 11 ביולי 2022 בשעה 03:29

היי דימיטריס עשיתי קישור להורדה poco x3 pro (גלובל) עם 3.07GB מה אני צריך לעשות עכשיו אני אחכה עד שתגיע הודעת עדכון תוכנה מתי זה יגיע למרות שאני אחכה :) זה יגיע בקרוב כי שלי 12.5.5. 29 miui versiou מאז 330 ביולי כשקניתי את הנייד קיבלתי אותו ב-XNUMX€ אני מקווה שתגיע הודעה דודו...🙏 סליחה על השני עשיתי טעות שלחצתי (EEA) כי יש לי אותו גלובלי אז אני אחכה על הודעה שתגיע תודה רבה לך דימיטריו

תשובה
ibas 14 במרץ 2022 בשעה 21:07

עבור mi 10 pro יש לנו קצת מידע על הגלובלי מתי הוא יגיע?

תשובה
דלנובה 10 במרץ 2022 בשעה 17:32

אם אתה רוצה, תסביר לי למה אני לא רלוונטי. מדוע עלי להוריד את הקישור שהוזכר, מה המטרה?

תודה

תשובה
Miui_Art 10 במרץ 2022 בשעה 17:44

כל המכשירים יקבלו במוקדם או במאוחר הודעת שדרוג אוטומטית מאפליקציית השדרוג המותקנת במכשיריהם.
עם זאת, במקרים מסוימים ייתכן שיחלפו מספר ימים או שבועות עד שההודעה הזו תופיע.
אז למי שממהר, אנו נותנים את הקישורים כדי שיוכלו להוריד את ה-ROM מ-Xiaomi ולהתקין אותו בעצמו אם ירצה.

הדרך בה ניתן לעשות זאת, אך גם לכל עזרה שאדם צריך, ניתן למצוא את התשובות בפורום הקהילה שלנו כאן >> https://xiaomi-miui.gr/community/

תשובה
מרי 14 במרץ 2022 בשעה 16:41

יש לי את xiaomi redmi 8A אבל הוא לא עודכן

תשובה
ניק 19 במאי 2022 בשעה 07:23

בסופו של דבר ה-Poco x3 nfc יקבל אנדרואיד 12 ו-MIUI 13;

תשובה
תודה 3 במרץ 2022 בשעה 21:11

בשדרוג של Miui 12 היו לי בעיות עם ה-Mi10T.
בשדרוג החדש יהיו לו בעיות שוב. בסדר…

תשובה

השאר תגובה

* על ידי שימוש בטופס זה אתה מסכים לאחסון ולהפצה של ההודעות שלך בדף שלנו.

אתר זה משתמש Akismet כדי להפחית דואר זבל. למד כיצד הנתונים שלך מעובדים.

השאירו חוות דעת

קרא גם
ה-Redmi של Xiaomi צפוי לשחרר בעוד מספר ימים את הסמארטפון החדש...
לתרגם "